31 Temmuz 2008 Perşembe

YAZDIĞIM HAKTIR

YAZDIĞIM HAKTIR

Sevgiye inandım,sevgiye kandım.
Sevgiyle üşüdüm,sevgiyle yandım.
Bir gönül kırılmaya diyerek andım;
Yunus’u özümde bulduğum haktır.

İlle de gel diyen ,o derviş haklı..
Erenler yoluna yordum bu aklı.
Mevlana’nın izni göğsümde saklı;
Konya’dan semaha geldiğim haktır.

Mecnunu tanırım aşkından hasıl.
Ben de bir Kerem’im,Ferhat’ım asıl
Aşk için dağları delmekse usul;
Benim de bağrımı deldiğim haktır.

İziyle çizildi bu kutlu rota.
Ölümsüz bedenin nurlarda yata.
Atamın yolunda binlerce ata,
İçlerinden biri olduğum haktır.

Pirim Hacıbektaş,bana yol göster
Dedi ki her gönül ,taharet ister.
İnsan-ı kamillik maharet ister.
Feyzinden nasibim aldığım haktır.

Sevi ozan eder ;böyle biline.
Bir katre bal düşer o dem diline.
Tezeneyi vurup sazın teline;
Karacoğlan gibi çaldığım haktır

Canların derdinden alırım hisse,
Bende on olur, onlarda beşse.
Sınır boylarında bir yiğit düşse;
Hanemde sızıdan öldüğüm haktır.

Alinin yolunda ereyim diye,
Canımı canına sereyim diye;
Muhammet cemalin göreyim diye;
Seherde namazlar kıldığım haktır.

Gözlerimi kapar Veysel olurum.
Uzun ince yolda bir sel olurum.
Kara topraklarda dostu bulurum.
Dikeni gül diye yolduğum haktır.

Furkanidir dostlar,Furkani adım.
Canlar birlik olsun budur muradım..
Beni aramadım ,bizi aradım .
Bir değil binlerle kaldığım haktır

Hiç yorum yok: