31 Temmuz 2008 Perşembe

SEVGİYİ Mİ SORDUNUZ ?

SEVGİYİ Mİ SORDUNUZ ?

Arap çölünün kumu üstüme akar da,
Ümidim kıt iken karşıma çıkar da.
Güneş kavururken tenimi yukarda,
Avuç avuç içip, kandığımdır sevgi

Sevgi ile yol aldım ,sevgiyle vardım.
Kerpiç eve çamuru sevgiyle kardım.
Simli bohçalara yürekleri sardım.
Anadan yadigar sandığımdır sevgi

Sevgi cemre düşüren ,bahar getiren.
Sevgi kıraç topraklarda gül bitiren.
Adına türkü yakılan kara tren.
Ansız sefer edip bindiğimdir sevgi

Belli ki kendimi ,belli ki dünyamı,
Oğul tadında kurulmuş hülyamı,
Şubatın içinde kaybettim anamı.
Kor ateş içinde yandığımdır sevgi.

Sevdasız iklimlerden sevdayla kaçtım,
Arzımda yürüdüm,semamda yol açtım.
Ak güvercinlerin kanadında uçtum.
Ürkek yüreğimle konduğumdur sevgi.

Şairin kalemi,ozanın inadıdır.
Dudağın tuzudur,dudağın tadıdır.
Zemheri,yokluğunun diğer adıdır.
Temmuz ortasında donduğumdur sevgi

Yunusun ayak sesi gelir mi sana ?
Bir tek sevgiyi çürütmez toprak ana.
Bir avuç gönlümü bir cümle insana;
Han odası gibi sunduğumdur sevgi.

Toprağa neden kök salar koca çınar.
Yaprağı yere düşse gövdesi yanar.
Benim bu gözlerim var ya saklı pınar.
Gidenin ardından yunduğumdur sevgi.

Mevlana ille de gel diyordu bize.
Kulak ver bu kutlu dostane ize .
Dert tanımam sevgiyle gelmesin dize,
Marazlar içinde onduğumdur sevgi.

Pir Sultan,Ahi Evran sizi ararım.
Yunusun gönlündeki gizi ararım.
Beni aramıyorum ,bizi ararım
Bir değil,binlere döndüğümdür sevgi

Hiç yorum yok: