11 Mayıs 2008 Pazar

BİR KATRE BAL

BİR KATRE BAL

Düşlerimde arayıp bulamadığımsın.
Sensiz çok korkuyorum bilesin oğul.
Bir nefeslik olsa ayrı kalamadığımsın
Gittiğin yerlerden tez gelesin oğul…
Soframda bereketim,ekmeğimde tadım
Vuslata dair olmamıştı böylesi inadım.
Görmediğim dem kırılır kolum kanadım,
Kendi kırdığını kendin sarasın oğul
Volkanlar patlıyor ,yaralı sinemde
Haneme kar yağıyor olmadığın demde.
Yıldızlar soruyor seni,ay güneş hem de.
Zifiri karanlıkta ışığım olasın oğul..
Ben bu canı bir sana,bir sana yordum.
Sen fakirhanem,sen sılam,anayurdum.
Kilim olsan seni yedi renkten dokurdum .
Yumak yumak koynumda çilesin oğul.
Bu kalem sana sevdamı bildirmek için
Bu kalem kini nefreti öldürmek için
Ben gülmedim gülleri güldürmek için.
İki cihan içinde güllerle gülesin oğul.
Pir sultan olacaksın,belki de bir yunus.
Yüreği dipsiz derin koskoca bir okyanus
Durma sakın, serin sularına dalasın oğul .
Bir katre baldan ibaret balasın oğul.
iBRAHİM ŞAŞMA

Hiç yorum yok: